Wednesday, July 27, 2011

Hari paling gembira...rindunyaaaaaaaaaa..jgn tanya!!

  • jgn tanya kenapa gembira
  • jgn tanya kenapa rindu...
  • jgn tanya npe sengeh tak henti2
  • jgn tanya npe asek tgk henset je
  • jgn tanya klu tbe2 jerit2 n lompat2
  • jgn tanya apa2
  • saya kata jgn tanya jgn tanya la tp klu nk senyum bersama sama saya silakan...senyuman anda amatlah saya hargai..huhu...
  • terima kasih ya allah..hambaMu ini amat gembira..(tp jgn terlalu gembira sbb org tua2 kata nnt sdey pulak)..so bersederhanalah dlm bergembira
  • sekian...JANGAN TANYA,,..(mesti sume org benci bace entry ni...),...

3 comments:

  1. sudahhhhhhhhhhhhhhhhh..... bawak2 jejak ke tanah semula...haha

    ReplyDelete
  2. wawa tulung tarik aku sat...aku dh melayang layang ni..dh nk smpi awan..ahah

    ReplyDelete

rAJIn RAjin lA KOMen YE...
BKN KeNa bAYar pon...
klu kENa byR SAyA Bg UtaNG Dulu..thuN Dpn bYR K

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...