Thursday, November 25, 2010

AsiAn gAMe GUangZHOu 2010


bru je pas tgk hoki kalah ngn pakistan..
adeh sdihhhhhhhhhhhhhhhhhh...
aku sketnya smgt nk tgk msia dpt emas yg ke-10
tp apekn daya pakistan mmg hebat..dh kali ke-8 dh jd juara hoki asia..
pg td bgn2 je tgk squash wanita..
ske sgt2 tgk nicol..die mmg superb r..dpt tambah satu ag emas tuk msia...
nicol ni sesuai jd idola remaja zmn skang...sukan hebat..
akademik pon hebat...klu tk slp pmr die dpt 7A n spm 9A..superb kn..
die dh la mude ag...
pastu ble dh happy tgk squash wanita dpt
emas tibe2 squash laki2 si ong beng hee leh
lak dmm pastu ape ag die punya performanc ecam hampeh r...
pastu azlan iskandar pon
dh mkin truk die punya perfmnce..
pdhl die mng first2 ngn player paskistan tu b4 this...
xpe la...xde rezeki kot...
mse final badminton haritu pon sme...sgt la nebes tgk
chong wei lwn ngn lin dan...
rp mcm lmbt lg je chong nk mng n klhkn lin dan...
lin dan ni mmg superb r skill die..mmg mcm lipas kudung..
tp saya still berbangga ngn chong wei sbb berjaya 
memberi saingan yg sengit kpd lin dan...
so stkt ni msia dpt cpi target 9 emas pon dh ok...
best sgt2 ble leh bersorak kuat2 n mejerit2 tuk msia ...
tp part plg best klu msia mng la...ahha
rse mcm dh xde acara len je pas hoki ni 
yg msia fight for gold medal..huhu..
tp ape yg saya hrp msia brani mnampilkn player2 muda...
jgn hrpkn pemain yg sedia ade je..
klu tak ketengahkn player muda tuk event2 besar ble 
lg diorng nk dpt experience kn...
huhu...neway majulah sukan utk negara..ahha..i luv sports..
ble la aku leh men sports mcm time skulah2 dulu..
kat u mmg la men tp tak bpe aktif sgt sbb xde geng nk men...ahha.....
kwn2 saya ade kate mke saya mcm nicol..ahah...sme ke ek??haha..klu kehebatn yg sme tk pe la kn..ngeh2




ble la yg blakang tu nk beat yg dpn tu..huhu..btw yg dpn tu mmg hbt n mantop...
azlan iskandar yg ensem..mix punya...haha..tp perfmnce kurang baek tu rebut gold medal..:(













No comments:

Post a Comment

rAJIn RAjin lA KOMen YE...
BKN KeNa bAYar pon...
klu kENa byR SAyA Bg UtaNG Dulu..thuN Dpn bYR K

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...